Hoe te gebruiken.

Op deze website staat informatie over de Watersportvereniging De Zandmeren gevestigd in Kerkdriel.

Het Menu van de website is onderverdeeld in een aantal onderdelen, sommige delen zijn voor iedereen toegankelijk, andere delen zijn alleen toegankelijk als je een inlogcode hebt.

We hebben de volgende onderdelen :

Home is de Startpagina waar je begint.

Allereerst staat hier een welkomstwoord. Daarnaast kun je inloggen, een zoekopdracht doen en de Laatste Nieuws berichten bekijken.

In verband met de privacy wetgeving (AVG) moet je inloggen om op het besloten deel van deze website te komen. De Menukeuzes in rood zijn besloten pagina's.

Passanten.

Graag ontvangen wij Passanten in onze jachthaven, en om het ze gemakkelijk te maken hebben wij hier informatie voor ze opgeslagen.

• Passanten Info
    • Info over : Havenmeester, Aanmelden, Tarieven, Omgeving, Faciliteiten
  • Plattegrond van de haven.
  • Clubhuis
  • Milieuregels
  • Waar blijf ik met mijn afval.
  • Bedrijvengids - Adressen van winkels en watersport gerelateerde bedrijven en restaurants.

Lid worden

Enthousiast geworden over onze vereniging en je wilt lid worden, dan kun hier info vinden.

• Over ons
  • Lid worden – welke stappen moet je nemen.
  • Kosten – wat alles kosten kun je hier vinden.
  • Aanmeldformulier – vul het in en mail het door.
  • Opzeggen – aan veel dingen komt een eind
  • Privacy – je moet wat informatie geven en wat doen wij ermee.

Vereniging

• Agenda – jaarlijkse agenda over activiteiten binnen de vereniging.
  • Steiger camera' s - geven je een blik op de haven.
  • WerkPlanning – als lid van de vereniging wordt je geacht ook deel te nemen aan het onderhoud van de haven. Hier kun je zien wanneer je bent ingedeeld.
  • Het Bestuur – wie is wie en wie doet wat
  • De Commissies :
  • Bar – wie is wie en wie doet wat
  • Communicatie – wie is wie en wie doet wat
  • Evenementen –wie is wie en wie doet wat
  • Introductie –wie is wie en wie doet wat
    • Even voorstellen -de nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
  • Onderhoud –wie is wie en wie doet wat
  • Zeilen –wie is wie en wie doet wat
  • Ingekomen Berichten - van leden opmerkingen = of - , vragen wie weet of kan..
  • Archief Zandkorrel – ons clubblad

Leden

• Mijn Captain
    • Home – Je Boot en ligplaats
    • Mijn groepen – van welke groep ben je lid
    • Mijn facturen – hierin staat een overzicht van openstaande en betaalde facturen.
    • Mijn gegevens – je NAW gegevens
    • Inloggegevens – kun je hier wijzigen.
  • Milieuregels – wat te doen met afval

Nieuws

Steeds komen er mededelingen, uitnodigingen en andere info, deze staat hier per categorie ingedeeld, met de nieuwste berichten bovenaan.

Er zijn twee soorten nieuwsberichten, berichten die 'openbaar' en berichten 'nirt openbaar' deze krijg je alleen te zien als je bent ingelogt. Op de Home pagina onder Laatste Nieuws staan alleen de openbare Nieuwsberichten.

De Nieuws Categorien zijn :

• Bestuur
  • Bar
  • Communicatie
  • Evenementen
  • Introductie
  • Even voorstellen
  • Onderhoud
  • Zeilen

Artikelen

In ons clubblad de Zandkorrel konden we allerlei informatie vinden, deze informatie plaatsen we nu onder deze rubriek

Ook hier hebben we een onderverdeling in categorien :

• Motor Techniek – het belangrijkste onderdeel van onze boot is toch wel de motor, hier moeten we van op aan kunnen. Onze ervaren leden plaatsen hier hun adviezen.
  • Navigatie – als we op pad gaan moeten we ons voorbereiden, de een gaat met een stapel kaarten op pad de ander heeft alles op zijn computer staan. Maar ook verschillende instrumenten kunnen ons helpen. Ook doorverbinding naar andere watersport websites.
  • Vaarroutes – hier komen verslagen van tochten door onze leden.
  • Vaar appjes – er komen steeds meer appjes voor de WATERSPORTER op je smartphone of tablet. Sommige stellen niets voor andere kunnen heel nuttig zijn. Wat zijn de ervaringen van onze leden
  • Recepten – wat kook je onderweg of thuis.
  • Tips – soms zit je met een probleem en heeft de vakman of amateur een geweldige oplossing, die kun je hier hopelijk vinden.